Förlåt ännu en gång

Ja förlåt ännu en gång för att min uppdatering har sugit. Men jag har bara inte orkat blogga. Märkte nyss att en av mina kaniner har ett stort sår under ena ögat och just nu vet jag inte om jag ska ha dem kvar. Jag tänker inte så nu bara för hon har fått ett sår utan för att jag ska börja skolan i augusti igen och då ska jag verkligen plugga hårt. Sen funderar jag även på att skaffa ett jobb till hösten så jag känner att jag inte har tid. Och inte nog med det kanske jag ska ta en valp från denna kull också. Funderar på om jag och Martin ska ha en hund hemma hos oss i lägenheten. Ja många funderingar är det som snurrar i huvudet. Ska nog ringa till Lisa imorgon och se om dem vill ha kaninerna för då vet jag iaf att dem kommer till ett bra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0