....

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu. Tänkte iaf berätta vad jag har haft för mig.
Igår var jag, min pojkvän och hans mor inne i Linköping och letade sänggavel till våran lägenhet. Vi var runt i alla möjliga affärer som kan tänkas ha sänggavlar och sånt. Till sist åkte vi iaf till EM och där hittade vi en som vi ville ha. Den fanns dock inte hemma men dem fanns i Norrköping. Så frågan var nu skulle vi be dem skicka den till Linköping eller skulle vi åka enda in till Norrköping. Vid halv sex bestämde vi oss iaf för att åka in till Norrköping och hämta den. Det spöregnade hela vägen dit och man såg knappt vägen. Tillslut kom vi fram till EM och det var bara att lasta på sänggaveln på släpan och åka hem igen. När vi ändå var där inne på EM hittade jag två skitsnygga kuddar som vi köpa också. När vi var hemma i Motala igen köpte vi pizza och tog det lugnt resten av kvällen. Det var vad som hände igår. Just nu gör jag inte mycket försöker reda ut en massa saker och liknande.



Så ser iaf sänggaveln och kuddarna ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0