Boktips

Just nu håller jag på att läsa en bok som heter Det magiska huset som är skriven av James Herbert. Han är typ englands svar på Stephen King, Iaf jag har inte kommit så långt i boken så jag kan inte skriva vad den handlar om men jag citerar det som står på baksidan istället.
 
"Mitt i skogen ligger det ett underligt oregelbundet gammalt hus, fullt av vinklar och vrår. Det bär på en stor hemlighet och plötsligt förvandlas idyllen till en mardröm för det unga paret Mick och Midge, som har köpt huset. Det börjar med fladdermössen på vinden, fortsätter med en tigande gestalt i skogsbrynet och fortsätter med skräckinjagande syner. Det blir tydligt att huset bär på en stor hemlighet. Steg för steg förvandlas det unga parets liv till en fasansfull mardröm, steg för steg förs de också mot mysteriets kärna."

So far tycker jag boken är bra men vi får se vad jag tycker när jag har läst ut boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0