Våga ta i lite..





Jag har ett tips till alla er där ute i stugorna. Nästa gång ni ska göra eran make up våga ta i lite. Och menar jag kanske inte ni behöver ta i så mycket att ni sminkar er som på bilderna ovan. Men använd eyeliner och kajal eller ta kanske en annan ögonskugga istället för den vanliga. Jag ser väldigt ofta tjejer som kunde ta i lite mer när dem sminkar sig. Jag brukar till och med tänka hur dem skulle kunna göra att make upen ser lite bättre ut och vikla färger dem skulle passa lite bättre i. Självklart säger jag inte mina tankar om deras make uper till dem även om man skulle vilja ge dem tips. Vågar helt enkelt inte det, vill inte säga något iaf dem tar illa upp. Så istället ger jag er mina tips och tankar angående make up. Bra va??

P.s älskar bilderna ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0