Övningskörde

Som ni vet så övningskörde jag idag (igår) och det gick riktigt bra. Eftersom jag kör på grusväg kan jag ju inte köra sådär jätte fort men jag körde iaf i 50 km/h, ville inte köra fortare med tanke på att det hade regnat dagen innan så det var stora vattenpölar på flera ställen och man vet ju inte om gruset kan vara halt. Idag körde jag en längre sträcka vilket jag tycker är väldigt bra, jag måste passa på att köra så mycket som möjligt nu. Ska väl börja på körskola snart också, vilket jag ser fram emot. Haha tro det eller ej men det gör jag. Konstigt nog. Körde ungefär 1 mil eller så idag och då har jag hunnit med att möta gående med hund, joggare och till och med en lastbil. Det är inte illa att möta en lastbil på en smal grusväg. Är ganska stolt över mig själv att jag klarade att köra lite närmare kanten och släppa förbi den.

Tror det blir att köra lite imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0