Orginal eller billig kopia

Varför du bör läsa min blogg.


Jag är ett orginal, jag kopierar inte saker från andra bloggar som vissa större bloggare gör. Tror ni vet vem jag menar.

Jag försöker uppdatera mer än tre gånger om dagen. Gör jag inte det finns det en anledning till det.

Min blogg omfattar många ämnen såsom skönhet, hälsa, mitt liv, mm.

Jag försöker hitta på lite roliga, interessanta och spännande ämnen att skriva om. Försöker hitta på nya saker att skriva om hela tiden.

Jag ljuger och överdriver inte i mina inlägg, utan allt är sanning rakt igenom.

Mina bilder är inte redigerade, är stolt över mig själv och behöver då inte göra det. Skulle aldrig falla mig in att skriva att jag tycker om mig själv och sen redigerar mina bilder.

Jag försöker bjuda på mig själv och visa att ingen är perfekt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0