Onsdag

Idag har jag legat och sovit länge, så länge att det nästan är pinsamt att berätta det. Hihi jjag vaknade vid klockan fem i två ungefär. Kan man skylla på att man var uppe till klockan tre i morse? Det kan man väl. Som ni då kanske förstår har jag ju inte hunnit med så mycket. Min mor och jag åkte in till stan och besökte Granngården där vi köpte total 120 liter halm och sen fick valparna en ny leksak också. Vi har bestämt att kaninerna ska få flytta ut i uteburen så vi har även börjat städa den. Dem flyttar in dit imorgon. Det är ungefär allt jag har gjort idag. Jo en sak till, jag har fått en 18 års present i förskott. Tror ni kan gissa vad det är, haha det är ju inte så svårt. Jag ska nämligen få den tiken jag är så kär i, då blir ju hon den första hunden som verkligen blir min eftersom hon då kommer att bli skriven på mig också.



Visst är hon söt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0