Morgondagens händelser

Imorgon ska jag och mamma åka till en second hand-butik och titta lite. Anledningen till att vi ska ditt är för att mamma har varit där och köpt lakarn och handdukar till valparna, för det är ju lite onödigt att köpa nya lakarn och handdukar från Hemtex eller Jysk. Valparna kommer ju ändå bara skita ner dem och om ett par veckor kommer dem väl börja tugga på dem också. Iaf så hade hon sett att det fanns en hel del kläder som var oanvända och kläder som var ganska snygga och billiga. Så jag tänkte att jag kan ju lika gärna hänga med och se om det finns någon när vi ändå ska köpa lakarn. Jag har faktiskt aldrig köpt något på second hand förut. Har alltid tyckt att det verkar ganska äckligt. Köpa kläder som andra har använt innan, man vet ju inte om dem har haft några sjukdomar eller så. Jag vet att det är larvigt att tänka så, hihi. Jaja vi får helt enkelt  se om jag köper något.


Brukar du handla second hand??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0