Desperate Housewives för fulla muggar

Just nu är det Desperate Housewives som går för fulla muggar. Samtidigt som jag tittar på det går jag igenom mammas tidningar efter recept. Haha ni ska bara veta hur det ser ut här nu.

P.s anledningen till att jag inte har bloggat så mycket idag är för att mitt internet har varit lite konstigt, den hittade inte sidorna osv.

Idag har min pappa och hans kompis Tommy+ Tommys fru Eva och deras son här och tittade på valparna. Dem bestämde sig för att dem ville ha en valp, kul va?? Sen har även Martin varit här och tittat på valparna, det var ett tag sen han såg dem sist. Dock fick jag ingen puss, *snyft* jag som ville ha det. Jaja jag kan förstå honom, jag har/är ju trots allt sjuk. Iaf så var det trevligt att träffa honom med tanke på att jag har varit sjuk ett tag och då har vi inte umgåtts. Nog om det, nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewives..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0