Dags att sova lite snart

Kommer vara hur trött som helst imorgon men jag tror jag skiter i att sminka mig och bara drar på mig någonting lite snabbt. Har fått ett nytt busskort också, så nu kan jag åka dygnet runt, alla dagar i veckan. Skönt så tack Motala kommun för det. Förut hade jag ett som bara fungerade mån-fre mellan kl 05.00-19.00. Tittar på något himla spökprogram på TV4, tror det hette Det stora grå eller liknande. Som sagt så ska jag gå och lägga mig snart, varje kväll nu har jag kännt att jag inte vill till skolan morgonen därpå, men det kanske beror på att få sova länge. Det är ju bara två dagar kvar nu tills helgen är här. Skönt, då kan man få sova ut och vakna sent. Yes! Fast jag får ju såklart skylla mig själv att jag inte går och lägger mig tidigare. Måste bli bättre på det nu.

Ska sova nu... Orkar inte titta på det här programmet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0