25 Augusti 2009

Då har det redan blivit den 25 Augusti och snart är det September och då vet vi ju att det är höst. Hoppas bara att vädret kommer vara fint då också så man fortfarande kan vara ute.

Är fortfarande sjuk och jag vet inte om det blir värre. Fortfarande snorig, hostar och nu vet jag inte om jag har fått ögoninflamation. Mina ögon är lite svullna och ömma och imorse var mina ögon nästan ihop klibbade. Inte nog med det så växer en av mina vissdomständer just nu och jag är inte säker på att den får plats så på min smärt/sjuk tårta finns även lite tandvärk. Men som tur är ska jag till tandläkaren den 8:e September.

Idag blir valparna 7 veckor gamla och dem växer som det knackar. Lovar att lägga ut bilder senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0