Vilken dag!

Ingenting blev som planerat idag. Har städat akvarie, städat lite i lägenheten och lagat mat, det är allt jag har gjort. Kul va?? Ne usch men det är sånt som måste göras. Fick sluta ungefär tre timmar tidigare i skolan idag också, så jag och Johanna drog ner till Norrköpings city och shoppade lite. Det är alltid roligt att umgås lite med henne, bäst att passa på. Jag köpte ett svart linne från VILA för 60 kronor och sen ett set underkläder på Cubus. Hoppas verkligen att Emelie kommer till skolan i morgon, hon sa att hon ville prata med mig om något så man blir lite nyfiken men ändå lite orolig. Det är väl sånt man märker i morgon om hon kommer. Har det ganska slappt i morgon, har guide-och informationsteknik och djuretik på dagen. Sen är det alltid skönt att man slutar vid två. Slutar alltid vid kl 15.50 alla dagar förutom onsdag och fredag. Sen fick jag reda på idag att vi hade studiedag den 30:e april, gud vad skönt. Jaja nu måste jag sova lite så jag orkar med min dag i morgon!
See you!!
Pusss<3 

Kommentarer
Postat av: ävelicious

ja men precis :)

Hopaps du får en bra fredagskväll!

2009-04-17 @ 17:13:19
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0