24 april 2009

Hejsan!
Ligger i sängen just nu och tittar på film. Försöker plugga lite i mellanåt men kan inte koncentrera mig. Tänkte berätta lite om min dag. I skolan började vi med att ha guide-och informationsteknik, då började vi med att ha några redovisningar av en mindre uppgift. Den handlade om att vi sklle interjuva en människa som guida eller hade ett arbete där man talade inför andra. Jag gjorde inte min redovisning idag utan jag ska göra det om tre veckor.  Efter det fick vi lite feedback på stadsvandringen. Sen blev det inte att man gjorde så mycket mer. Gick och åt lite lunch men som vanligt smakar maten i skolan skit. Idag serverades det vegetarisk lasange. Sen köpte jag och Emelie varsin glass och satte oss vid dammen utanför djurhuset och tittade på Koi karparna och snackade en hel del. Vid halv ett hade vi djuretik och då pratade vi om försöksdjur. För er so m inte vet är det försöksdjurens dag idag. Våran lärare pratade ungefär hela lektionen så jag satt och ritade på Emelies armar, tro mig det var hon som ville det. Jag hade världens idétorka och visste verkligen inte vad jag skulle rita. Tillsist blev det en katt, monster och lite annat smått och gott. Sen dess har det inte hänt så mycket, ialla fall är det inget jag vill ta upp här. Har världens huvudvärk och har knappt ätit något idag, mamma hade köpt en sallad till mig efter jobbet men den smackade så jävla illa så jag åt bara tomaterna och några gurkbitar. Antagligen är det därför jag har ont i huvudet. Idag har jag även börjat att äta omega-3 tabletter, det sägs vara nyttigt. Nu ska jag ialla fall sova lite, är jättetrött. 

Godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0