Tvättstugan-Promenad-Sola

Hej hej!!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, hade tvättstugan idag så jag har tvättar två maskiner med tvätt sen orkade jag inte tvätta mer. Sen nu på eftermiddagen gick jag runt varamon i en väldans fart. När jag är ute och går går jag väldigt snabbt, på grensen till att jogga. Blev lite svettigt eftersom det var ganska varmt ute och jag hade lite för tjock tröja på mig. Utskickte var helt underbar nere vid stranden, solen lyste och sjön blänkte, det var jättevackert. Synd att jag inte hade med mig kameran så ni kunde få sett hur vackert det var. Men jag tror jag ska gå samma runda i morgon om det är fint väder och då ska jag banne mmig ta med kameran så ni får se hur det ser ut i varamon. Hur som helst, efter promenaden gick jag ner till solariet och solade. Har bara solat två gånger nu det här året, men jag har redan blivit lite brun. Det är ganska bra när man sammanlagt har solat 20 minuter. Skönt att jag har börjat ta upp solningen igen, solade ganska mycket i höstas men sen var jag tvungen att använda pengarna till annat så då bliv det att man fick skippa det. Annars har jag bara tagit det lungt idag, tittat lite på TV, lagat mat you meam it. Snart blir det väl att sussa lite kudde, ska ju som sagt upp tidigt i morgon igen. Har Småföretagande A på morgonen och sen Sällskapsdjur resten av dagen fram till kl 15.50. Det ska bli kul, tror vi kommer att ha fågelhantering!! Spännande och kameran måste med hihi, så ni får se mig hålla den lilla pippin.
Sköt om er !!
Puss Michelle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0