Trött

Känner mig helt slut, har inte gjort speciellt mycket i dag men är ändå trött. Har vait ute och gått en sväng med töserna, så dem fick leka av sig lite. Juni, Java och Inez gillar att blöta ner sig i diket vilket jag inte tycker är lika roligt, dem luktar så illa efteråt. Dem ger sig inte heller när man säger till dem att dem inte ska vara där, nej efter tre sekunder är dem där igen. Och så tittar dem på en med en sån där oskyldig blick. Flora var ganska äcklig idag också för hon bestämmde sig för att springa ut på gärdet och gissa vad som fanns där. Jo revben från en hare, mums tyckte hon. Lite kul för min mamma undrade om jag hade något att ta bort revbenen med eftersom hon inte ville ta i dem själv, jag tänkte bara men snälla och sen tog jag upp revbenen och slängde dem i diket. Herregud det är väl inte så äckligt att ta upp dem och slänga iväg dem. Det var typ bara ben kvar, lite brosk och sånt kanske men ändå så länge man inte har ett sår på handen spelar det väl inte någon roll. Man tvättar ju även händerna efteråt när man kommer hem. Fast Flora var inte den enda som var äcklig, dem andra hittade nämligen lite hästskit som är så himla gott att äta. Sen efter promenaden satte jag mig och tittade lite på TV och sen satte jag mig och pluggade lite. Jag vet vad ni tänker plugga på en lördagkväll, jag vet jag är lite störd, hihi.. Och just nu sitter jag i sängen med tända ljus och är inne lite på intenet. Ska nog gå och lägga mig snart, tror jag..
Puss
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0