Slappar kväll framför TV:n

Tjingeling!!
Hade världens slappar kväll igår. Kom hem vid kl. 17:00 ungefär och då satte jag mig i soffan och tittade på Americas funniest home videos, fanns inget bättre. När det var slut slog jag över till MTV och tittade på The Hills, efter det tog jag en lång, varm dusch och bara hade det mysigt. Sen började jag med maten, det blev Chili con carne med röda linser till mig och markaroner till Martin. Mums! Vid kl. 20:00 tittade jag på Den rätte för Rosing. Det var finaldags och hon valde Hugo för er som inte såg det. Han var en nittonårig kille från Stockholm tror jag. Tidigare på kvällen kände jag för att gå en promenad, solen sken och visserligen blåste det men det såg så härligt ut där ute. Men man är ju tyvärr lite sjuk och man ville ju inte göra saken värre genom att bli kall.. 
Puss & Kram
Michelle

Här är i alla fall en bild från balkongen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0