Ojojoj

Hallå alla mina läsare!!
Hur mår ni idag?? Själv mår jag prima. Tänkte berätta om min dag efter skolan. Var hur pigg som helst på spårvagnen och pendeln men sen på bussen somnade jag, hihi. Som vissa av er vet är det ju inte så skönt att sova på bussen, får så ont i nacken efter åt. Sen när jag kom hem lagade jag lite mat och sen var jag ännu tröttare så jag satte mig och tittade på Tv en stund. Efter det gick jag in i duschen och då kände jag att jag började få ont i huvudet. Antagligen för att jag var så trött. I alla fall sen har denna dag varit ganska händelselös. Jo jag gjorde väl bort mig lite nyss också men det är ingenting jag vill ta upp här. Emelie tar det med dig imorgon. Just nu är jag inne på YouTube och lyssnar lite på musik. I morgon har jag svenska A och sällskapsdjur. På sällskapsdjur i morgon ska vi ha tredelning och då ska jag ha utställning av smådjur, såsom kaniner och marsvin. Ska bli roligt!
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0