Myspys i solen med Emelie!

Idag har det varit riktigt segt i skolan. Våran idrottslärare Håkan kom till sällskapsdjurslektionen och pratade om sina fåglar han hade hemma. Han hade tydligen en himla massa. Lite tråkigt att sitta och lyssna på, även om det var ganska intressant. Emelie har varit lite purken idag, hon hade inga cigg. Fast hon blev glad när hon fick låna lite pengar av mig till det. Idag har i alla fall solen skinnit i Norrköping och det var hur härligt som helst. Hade det lite mysigt med Emelie i solen också. Nu efter skolan har jag varit och solat lite solarium. Snart ska man väl också börja plugga lite, om man orkar. Fast det är klart någon gång måste jag ju göra det, det ska lämnas in nästa vecka. Då har jag ju även Småföretagande A prov som jag måste plugga på, suck!! Vill inte..
Puss puss Michelle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0