Härlig slappar kväll

Hej hej igen!!
Har världens härligaste slappar kväll ikväll. Under dagen har jag pluggat lite och sen gick jag och min kära pojkvän ut och gick en sväng. Vi gick ner till varamon och hälsade på hans föräldrar. Där käkade vi lite mat. Nu sitter jag i soffan tittar på Färjan och avnjuter en härlig kopp grönt te. Ska nog äta lite godis också, det var länge sen jag gjorde det. Men sen lite senare ikväll blir det att göra min dagliga träning. Brukar göra 30 st armhävningar, 30 st sit-ups och 30 st utfall. Alltid lika härligt att träna lite. Utöver min dagliga träning brukar jag också gå raska promenader, jogga lite ibland och träna lite yoga. Nu ska jag dricka mitt te och ta det lite lugnt.
Ha det så bra!!
Pussar

Min absoluta favorit blomma.
Så himla vackra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0