Gulligt från min bror<3

Hittade denna på min brors bilddagbok idag, tyckte det var så himla gulligt gjort.
Älskar dig med brosan!!

STOREBRORS TESTET!
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!


HON
Vad heter hon?
- Michelle angelicka johansson
Vad var det senaste hon sa till dig? - hej då på er
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? - Hej
Vem umgås hon mest med?- martin
Har hon någonsin haft en pojkvän? - Jao
Har hon en speciell lukt? - Nja
Kan du hennes mobilnummer? - Inte utantill
Vad är typiskt henne? - Lägga sig allt
Är hon din lillasyster? - aa
Är hon din tvillingsyster? - Näe
Är hon din storasyster? - nae
NI
Hur många år skiljer det mellan er? - skiljer 3 år mellan oss
Har ni samma föräldrar? - Jao eller typ
Brukar ni göra saker tillsammans? - nja
Kan ni prata om allt? - Kan jag väl
Kan ni skratta åt allt? - Jadå
Bor ni i samma hushåll? - mjae
Umgås ni med samma människor? - Näe några kanske
Är ni oftast sams? - mjo
Tycker du att ni har en bra relation? -mjo d å
Tror du att hon tycker det? - mjo
Samma skola? - nej
Samma musik? - Jao ganska

DU
Vad var det sista du sa till henne? - hej då
tjaffsade sist? - helgen
Uppskattar du henne? - Jadå
Litar du på henne? - Jodå
Brukar du sno grejer av henne? - nae men lånade hennes tv för ett tag sen XD
Är det du som startar era fighter? - Näe det är hon
Ställer du upp för henne om hon behöver? - Aaa självklart
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? - Aaaa
Till sist, älskar du henne? - Jag älskar henne jätte mycket <3


Kommentarer
Postat av: Malin

va gulligt :) min storebror skulle nog aldrig lägga ut nåt sånt på bilddagboken! haha

2009-04-17 @ 14:03:37
URL: http://ruuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0