God morgon

God morgon alla ni som vaknat nu, själv har man ju varit uppe ett tag nu. Min dag har inte alls börjat bra idag. Första så gick jag upp vid k 05.50 och jag tänkte jag hinner ta på mig och packa väskan. Visst det gjorde jag också men när jag hade gått till bussen kom jag på att jag skulle ha gjort frukost till min pojkvän. Så sorry älskling blev inga. Sen på bussen var det lungt, fick sitta ensam. Gud vad skönt att slippa trängas med nån. Det var först när vi skulle gå av bussen allt började, det var en lite äldre kvinna i 40-45 års åldern. Hon skulle gå av bussen före mig och så stannar hon vid dörren och ska vinka åt nån som står någonstans utanför bussen. Sen när jag väl kommit av bussen och skulle gå til pendeln så stannar en buss och ska låta oss gå över övergångsstället, men sen när ungefär hälften av oss gått över bestämmer han sig för att han inte orkar vänta längre och börjar åka. Jag förstår verkligen inte hur folk tänker idag, inte speciellt bra i alla fall det är en sak som är säker. Blir så irriterad på sådana människor som inte förstår att det finns andra runt omkring. Det verkar som det är dumhuvunas afton idag..
Puss
Michelle

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: tack så jätte mycket :)



det skulle vara jätte snällt av dig om du ville rösta på mig som månadens blogg hos http://nilssonfridasmile.blogg.se/2009/april/rostning-i-manadens-blogg.html#comment

nr 3 det är jag det :)

2009-04-16 @ 12:55:23
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0