Do i even have time to breathe

Idag är det ingen bra dag, vet varken ut eller in med någonting. Allt är skit. Mycket i skolan att göra, guideningar, fågelarbeten and so on.. Man får ju aldrig gott om tid på sig till att göra arbetena, jag som strävar efter så höga betyg som möjligt känner ju en viss stress då. Idag i skolan har vi gått igenom ännu mer om fåglar, gick igenom resten av ett häfte och sen fåglarnas matsmältningsorgan. Inte för att det är jobbigt i skolan, det är bara roligt att vara där men jag behöver ett lov, kunna rensa tankarna och så. Sen är det en massa annat man har i tankarna. Känns som om man inte ens har tid att andas. Jag blir ju aldrig trött också, kan inte somna. Sover kanske omkring 5 timmar varje natt, inte särskilt bra när man egentligen behöver sova omkring 8-9 timmar varje natt. Inte så konstigt att man är som man är då! Haha bara skoja. Nej men jag måste verkligen börja ta tag i detta problem, kommer ju inte hålla i längden. Inte nog med det jag måste även börja äta frukost igen på morgonen, blir lätt att man skippar den. Jaja nu ska jag försöka sova lite.
 Syns i morgon!! Undra om det kommer att hända något spännande då??
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0