27 April 2009

Godmorgon alla morgontrötta!
Sitter just nu på pendeln till Norrköping, blir lite sen till skolan men det är inte mitt fel. Bussen gick tidigare än den skulle. Denna dag kommer att bli hur bra som helst, jag ska nämligen sova hos min pojkvän idag och sen får man träffa alla underbara tjejer i klassen igen. Fast det är ju synd att man måste träffa alla jobbiga jävlar i klassen också. Min dag har varit väldigt bra hittills, trots att jag har skoskav efter gårdagens alla promenader. Blev ett par stycken, rättare sagt tre. Det är verkligen inte skönt att ha skoskav. Får se hur man kommer att göra på idrotten idag då eftersom jag knappt kan gå, får väl träna resten av kroppen och ta det lite lugnt.
 Skriver mer sen om dagens alla händelser!!
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0