25 April 2009

Hej allesammans!
Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid klockan halv elva ungefär. Då pluggade jag lite och var inne lite på internet. Efter det satte jag på TV:n och gick och gjorde mig lite frukost. Jag har även varit ute och gått i det underbara väder som har  bjudits på idag. Hoppas det verkligen håller i sig. Vi har grillat idag också, det är alltid lite mysigt att kunna göra något med sin familj ibland. Har även gjort iordning mina gerbilers nya bur. Dem har fått en större bur nu som dem kan klättra lite i (fågelbur). Bra för dem att kunna röra sig ordentligt. Efter det har jag städat lite på mitt rum och just nu tittar jag på en film, The Holiday. Jag och min bror skulle rökt vattenpipa idag men det blev inte så. Nu när alla djuren har fått mat så ska jag nog gå och lägga mig snart. Vi hörs i morgon så för ni veta vad jag gör i morgon.. 
Puss
Michelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0