19 april 2009

Då har jag kommit in till stan igen. Just nu sitter jag i soffan och tittar på Wipeout. Lite roligt att skratta åt andra när dem slå sig. Skadeglädje är alltid lika roligt så länge dem man skrattar åt inte tar så hemskt illa upp. I morgon kommer jag äntligen få träffa min kära vän Emelie, hon var ju tyvärr sjuk förra veckan. Alltid lika skönt att prata med henne, hon förstår vad man menar och man kan verkligen prata med henne om allt. Det är svårt att hitta en annan människa som är lika rolig som hon. Vill bara varna alla i min  klass att det kommer inte vara tyst en sekund när jag och Emelie börjar prata.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vill du få ett presentkort på till exempel Kicks eller H&M? Klicka på den här länken och bli medlem: http://www.freestreet.se/?r=9321

Mycket lättare att få poäng än på andra sidor eftersom denna sida är så ny! Inget annat har funkat för mig, bara denna så prova snabbt innan det blir fler medlemmar! :) Jag lovar att det funkar.

2009-04-19 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0